Flippaus, vuokraus vai upgreidaus?
Elämänlaatuni keskeinen ongelma näyttää tällä erää olevan, että osaan olla tyytyväinen käytännössä, mutta en Excelissä.
Elämänlaatuni keskeinen ongelma näyttää tällä erää olevan, että osaan olla tyytyväinen käytännössä, mutta en Excelissä.
Jälkiviisastelen ja teen jälleen kerran uudet laskelmat. 12-vuotiaskin osaisi sijoittaa minua paremmin.
Sainko sellaisen vuoden, jota hahmottelin? Entä mitä toivon vuodelta 2026?
Miksi meidän on helpompi sanoa, että elämämme on raskasta ja kuormittavaa kuin kertoa, että se on helppoa, kevyttä ja unelmieni täyttymys?
Taloudellista vapautta tavoittelevan tärkeimmät taidot eivät mielestäni liity millään tavalla rahaan.
Katsomalla taaksepäin koitan keksiä, mitä haluaisin seuraavaksi
Usko tai älä, nämä kaksi asiaa voivat tapahtua samalla kertaa.